2012. február 29., szerda

Kezdődik a nehéz időszak

Régen írtam már, de ennek oka nem az aktualitás hiánya. Tavaszodik, jönnek a lengébb öltözetek, ráadásul mostanra az év eleji munkahelyi nyugalom is megszűnik már. Sok a munka, az időjárás is megvisel (tegnap pl. 2 front volt 1 napon belül), ilyenkor egyre nagyobb csábítást érezhetünk a visszaesésre. Az igazi próba még csak most jön. Ahogy már több kommentemben is írtam: akkor vagy igazán szabad, ha teljesen irányítani és uralni tudod önmagad. Ehhez azért egy kicsit magyarázatot adnék...

Egy hívő életében sosem jó az, ha saját magát állítja a megoldás kulcsának középpontjában. Én sem szeretnék ilyesmit sugallni. Imádkozom, hogy Isten csak akkora kísértésbe vigyen bele, amit még elbírok, és nem török meg. De azt is tudom, hogy a végső lépést tőlem várja, ezért kaptam önálló gondolatot és akaratot. Mivel az ő célja a fejlődés, így valószínű olyan kísértéseket fogok kapni, melyek hajszállal ugyan, de meghaladják a vélt erőmet. Olyan ez, mint egy edzés Mikor úgy érzed, hogy nem bírod már tovább, na akkor kell még egy kicsit csinálni, majd megpihenni. Eddig is ez történt. Jött a kísértés, azt hittem, hogy ehhez már kevés vagyok, de mégis kibírtam imával és odafigyeléssel. Utána pedig mindig kapok kis pihenőt! :)

Az első "leszokó" csoportra eddig nincs igazán jelentkező. E akár azt is jelenthetné, hogy kevés ilyen problémával küzdő ember van. De az oldal látogatottságából tudom, hogy ez nem így van, és sajnos egyre több olyan újságcikket olvasok, melyek statisztikai kimutatásai szintén ennek ellenkezőjét bizonyítják.

Akárhogy is, a munka folytatódik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése