2012. február 29., szerda

Új film: A szégyentelen

Egyre többet hallok erről a filmről. Bevallom nagyon érdekel, de vajon használna-e ez nekem. Először adom a linket, majd a gondolatokat:

A szégyentelen

Mielőtt bárki megnézne akármilyen erotikus tartalmú filmet, amely egyben "hasznos" is lehetne, tegyen fel magában két kérdést:

Vajon tényleg hasznos ez nekem?
Vajon nem a szexuális vágyaim egyfajta részleges kielégítése céljából akarom csak megnézni?

A hasznosság alatt azt értem, hogy mértjük a problémát, és közelebb jutunk a megoldáshoz. Gondolod, hogy hogy egy mozikban játszott sikerfilmnek ez a célja? Kevés rá az esély...

Az ilyen filmek - még ha pl. egy oktatófilmről is lenne szó - tele vannak sejtelmes és provokatív jelenetekkel. Ha őszintén magunkba nézünk, biztosan látni fogjuk, hogy mi motivál a film megnézésére. Most megint olyat fogom magamról megosztani, amire nem vagyok büszke, de muszáj. Korábban voltak olyan dokumentumfilmek, amelyekben a szexualitásról volt szó. Azt hiszem igazán ezekkel kezdődött a függésem. A végére már direkt olyanokat választottam, amelyekben több volt a jelenet, a meztelenkedés. Sajnos olyat is találtam, amelyek mindent megmutatnak, még a női nemi szervet is belülről aktus közben. Még magamhoz sem voltam őszinte!

Szóval a lényeg, hogy legyünk nagyon körültekintőek, és ne csak a filmet vizsgáljuk meg, hanem saját felkészültségünket is annak befogadására.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése