2016. október 21., péntek

Joyce Meyer - Az érzelmek helyes kezelése

Nemrég olvastam ezt a könyvet, és nekem nagyon sokat segített (már többször is elolvastam). Bátran tudom ajánlani mindenkinek, egyaránt hasznos férfiak és nők számára is. Nagyon gyakorlatias leírásokat és útmutatókat tartalmaz, amivel mindenki tud azonosulni, én magam is sikerrel alkalmaztam az életemben.

Joyce ebben a könyvében olyan, mindennapos érzésekről beszél őszintén, mint a harag, a bűntudat, félelmek, csüggedés, depresszió stb., amelyek helyes kezelése létfontosságú a keresztény életünk során. Nagyon felszabadító igazságokat tartalmaz, és megmutatja, hogy lehetséges az érzelmek helyes kezelése annak érdekében, hogy ne azok irányítsák az életünket.

Ha eddig az érzelmeid hullámzása volt jellemző, és állandó bűntudattal, félelemmel küzdöttél (ezen mindannyian keresztülmegyünk), és egyszerűen nem tudod, hogyan találj kiutat, biztatlak, olvasd el ezt a könyvet. Már az is sokat jelent, ha lesz az érzelmekről egy világos, reális képed, ami Isten igéjén alapul. Az igazi sikert azonban az hozza majd, ha a könyvben lefektetett alapelveket elkezded alkalmazni az életedre vonatkozóan, és Isten segítségével sikerül uralnod az érzéseidet.

A könyv az alábbi linken olvasható és tölthető le:

LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése